Autor: Justyna Sekuła | 18 kwietnia 2013 |

„Kolumbia – realizm magiczny” – ruszyła kampania promocyjna

„Kolumbia – realizm magiczny” – ruszyła kampania promocyjna  						
		 | Fot: paul bridgewater, Dominika Polok / 
		CC BY

Kampania promocyjna Kolumbii, której hasło nawiązuje do popularnej w jej regionie literatury, ma na celu zwrócenie uwagi na bajkowy, magiczny klimat tego południowoamerykańskiego kraju.

To właśnie z tego państwa pochodzi jeden z najpopularniejszych przedstawicieli nurtu realizmu magicznego – Gabriel Garcia Marquez, autor słynnego tytułu „Sto lat samotności”. Dzieło to uważane jest powszechnie za jedną z najważniejszych książek XX wieku, a sam Garcia Marquez otrzymał za nią w 1982 roku Literacką Nagrodę Nobla.

Władze Kolumbii postanowiły wykorzystać popularność pisarza po to, by przyciągnąć turystów i pokazać im, że Kolumbia to nie tylko piękne plaże i malownicze zakątki, ale także niezwykła przygoda: wędrówki po plażach, gdzie żyją żółwie wodne, odkrywanie zaginionych miasteczek, pływanie z wielorybami czy odwiedzanie miejsc związanych z literaturą.

W związku z kampanią promocyjną powstał spot reklamowy, mający na celu wizualizację hasła przewodniego. Można go obejrzeć tutaj.

Zobacz też

Zobacz również


Komentarze

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *



strzałka do góry