Autor: Justyna Sekuła | 27 marca 2013 |

Młodzi turyści mile widziani w Niemczech

Młodzi turyści mile widziani w Niemczech

Niemiecka Centrala Turystyki (DZT) dostrzegła potencjał w młodych turystach z Europy i to właśnie pod ich kątem zamierza tworzyć kampanie promocyjno-marketingowe. Jedną z nich będzie akcja pt. „Niemcy celem podróży dla młodych – HotSpots, Brandnew, Lifestyle” prowadzona przez cały rok, do marca 2014 roku. Petra Hedorfer, przewodnicząca zarządu DZT, podkreśla, że to właśnie młodzi turyści są grupą, która świetnie rokuje na przyszłość – w 2011 roku prawie dziesięć milionów przyjazdów do Niemiec przypadło na turystów w wieku między 15 a 29 lat.

DZT zamierza również wykorzystać potencjał mediów społecznościowych, zwłaszcza Facebooka, Twittera i Instagrama oraz wesprzeć go własną stroną www: germany.travel/youth. Kampania będzie przebiegała pod hasłem „Youth HotSpots in Germany – Share the moment” i ma zachęcać młodych ludzi do dzielenia się swoimi najlepszymi wspomnieniami z podróży.

W ramach kampanii, DZT przygotowała również dla młodych turystów darmową aplikację „Youth HotSpot”, która ma pomóc w szukaniu otwartych punktów dostępu do internetu (WLAN) na terenie całych Niemiec. Aplikację można pobrać sklepie internetowym Google Play i App Store – zawiera wykaz ponad 1300 miejsc, gdzie swobodnie można korzystać z Inetrnetu.

Na stronie internetowej znaleźć można informacje na temat Niemiec, z którymi warto zapoznać się jeszcze przed wyruszeniem w podróż – interaktywna mapa pokazuje, gdzie w tym kraju znajduje się najwięcej ofert w pięciu kategoriach: „Must Sees” („To trzeba zobaczyć”), „Nightlife” („Nocne życie”), „Shopping” („Zakupy”), „Bars & Cafés” („Bary i kafejki”) oraz „Festivals & Events” („Festiwale i wydarzenia”). Najlepsze miejsca wybrane zostały na podstawie ankiet przeprowadzonych wśród lokalnej, niemieckiej młodzieży. Użytkownicy mogą również na bieżąco uzupełniać mapę o nowe, odkryte przez siebie miejsca i dzielić się nimi ze znajomymi m.in. na Facebooku, dostarczając w ten sposób na stronę własnych treści, które staną się częścią kampanii.

Zobacz też

Zobacz również


Komentarze

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *



strzałka do góry